Back to top

Ținem legătura

Cum vă putem ajuta?

Întrebări generale

Pentru întrebări generale, vă rugăm să sunați la serviciul clienți KONE, la numărul + 40 21 311 46 01

Raportarea necesității unui service sau a unui incident

Pentru a raporta necesitatea unui service sau o urgență, cum ar fi rămasul în ascensor, sunați la + 40 21 311 46 01 (tel. de rezervă: 0800 070 777).

Pentru cereri care nu sunt urgente, puteți trimite, de asemenea, un e-mail la service.romania@kone.com

Întrebări frecvente

Mai jos sunt câteva răspunsuri utile la întrebările obișnuite privind întreținerea echipamentului, precum și modul în care puteți afla despre lucrările de întreținere curente și cele următoare.

  • Portalul nostru Web KONE Online și aplicația KONE Mobile vă oferă, dvs. și echipei dvs., accesul nonstop la datele privind performanţele, întreținerea, întreruperile și reparațiile tuturor echipamentelor.

  • Puteți verifica starea echipamentului prin KONE Online sau prin KONE Mobile. Dacă echipamentul este acoperit de KONE 24/7 Connected Services, atunci veți putea vedea dacă lucrăm deja la remedierea problemei. Puteți efectua o solicitare de service sau puteți raporta un incident apelându-ne sau luând legătura direct cu noi, prin KONE Online sau prin KONE Mobile.

  • KONE Online și KONE Mobile vă vor arăta toate vizitele de întreținere următoare și trecute, pentru tot echipamentul pe care îl întreținem pentru dvs.

  • Cu KONE 24/7 Connected Services, putem să prevedem, să întreținem și să acționăm mai bine, înainte ca ceva să se defecteze.
    Contactați reprezentantul KONE local, pentru a afla mai multe.

Rămâneți la zi, oriunde v-ați afla

Informații privind întreținerea în timp real, în vârful degetelor dvs.

Ținem legătura

Puteți folosi formularul de mai jos pentru a ne spune mai multe despre modul în care vă putem ajuta. Una dintre echipele noastre va lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

Sample form






+40







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vă rugăm să rețineți că, după expedierea acestui mesaj, noi vom colecta datele dvs. personale. Pentru mai multe informații despre procesarea datelor personale, vă rugăm să consultați Declaraţia privind confidenţialitatea.


Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în timpul navigării pe site-ul nostru. Dacă sunteți bine cu acest lucru și acceptați toate cookie-urile, trebuie doar să faceți clic pe butonul „Accepta”. De asemenea, puteți consulta declarația noastră de confidențialitate..

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website