Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteÎntrebări generale
Pentru întrebări generale, vă rugăm să sunați la serviciul clienți KONE, la numărul + 40 21 311 46 01
Mai jos sunt câteva răspunsuri utile la întrebările obișnuite privind întreținerea echipamentului, precum și modul în care puteți afla despre lucrările de întreținere curente și cele următoare.
Portalul nostru Web KONE Online și aplicația KONE Mobile vă oferă, dvs. și echipei dvs., accesul nonstop la datele privind performanţele, întreținerea, întreruperile și reparațiile tuturor echipamentelor.
Puteți verifica starea echipamentului prin KONE Online sau prin KONE Mobile. Dacă echipamentul este acoperit de KONE 24/7 Connected Services, atunci veți putea vedea dacă lucrăm deja la remedierea problemei. Puteți efectua o solicitare de service sau puteți raporta un incident apelându-ne sau luând legătura direct cu noi, prin KONE Online sau prin KONE Mobile.
KONE Online și KONE Mobile vă vor arăta toate vizitele de întreținere următoare și trecute, pentru tot echipamentul pe care îl întreținem pentru dvs.
Cu KONE 24/7 Connected Services, putem să prevedem, să întreținem și să acționăm mai bine, înainte ca ceva să se defecteze.
Contactați reprezentantul KONE local, pentru a afla mai multe.
Informații privind întreținerea în timp real, în vârful degetelor dvs.
Puteți folosi formularul de mai jos pentru a ne spune mai multe despre modul în care vă putem ajuta. Una dintre echipele noastre va lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.