Monitorizați echipamentul în timp real
Vizualizarea în timp real a informațiilor privind starea ascensoarelor, a scărilor rulante și a ușilor automate ale clădirilor.
Mențineți-vă la zi în ceea ce privește starea echipamentului progresul lucrărilor de întreținere, nonstop
Vizualizarea în timp real a informațiilor privind starea ascensoarelor, a scărilor rulante și a ușilor automate ale clădirilor.
Revedeți lucrările de întreținere din trecut, curent și viitoare, plus costurile aferente.
Contactați rapid și ușor un profesionist de la servicii clienți, oricând aveți nevoie.
Informații privind întreținerea în timp real, în vârful degetelor dvs.
Portalul Web KONE Online vă oferă dvs. și echipei dvs. accesul nonstop la datele privind performanţele, întreținerea, întreruperile și reparațiile tuturor echipamentelor.
De asemenea, puteți revedea contractele de întreținere și puteți genera rapoarte privind lucrările și costurile de întreținere, cu ajutorul planificării și al stabilirii bugetului.
În cadrul portalului KONE Online, puteți revedea datele istorice privind disponibilitatea echipamentului, performanțele și costurile reparațiilor - precum și cât de repede am răspuns la solicitările dvs. de service. Puteți vizualiza cu ușurință datele din apeluri și din lucrările de întreținere, pentru a controla ceea ce se întâmplă chiar acum.
În afară de activităţile curente, reușiți să vizualizați performanţele echipamentelor pe termen lung și datele privind costurile, pentru a vă ajuta la viitoarea planificare și stabilire a bugetului.
KONE Online este disponibil pentru toți clienții care au un contract de întreținere cu KONE
Actualizări pe loc, în timp real
Cu ajutorul aplicației KONE Mobile, puteți folosi smartphone-ul pentru a vă menține la zi cu tot ceea ce se întâmplă cu echipamentul dvs. - inclusiv echipamentul KONE 24/7 Connected. Puteți opta pentru primirea notificărilor privind starea, planificările întreținerii și evoluția tuturor lucrărilor de întreținere pe care le efectuăm pentru dvs.
Descărcați aplicația pentru a începe.
KONE Mobile vă ajută să urmăriți progresul tuturor sarcinilor de întreținere, de la solicitarea înregistrării, până la finalizare, cu notificări pe smartphone-ul dvs. privind starea. Obțineți o imagine clară a ceea ce se întâmplă cu tot echipamentul dvs., inclusiv lucrările de întreținere în curs și dacă echipamentul funcționează sau nu.
Expedierea unei solicitări de service de pe smartphone-ul dvs. este rapidă și simplă, ca și contactarea unui expert în service, de la KONE Customer Care Center.
Cu KONE Mobile, puteți îmbunătăţi planificarea și stabilirea bugetului, cu ajutorul unor rapoarte detaliate privind întreținerea echipamentului și istoricul reparațiilor, inclusiv informații despre lucrările efectuate și costuri.
Puteți folosi formularul de mai jos pentru a ne spune mai multe despre modul în care vă putem ajuta. Una dintre echipele noastre va lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.