![img_References_solutions metrotower III](/ro/Images/reference-solutions-951x535_tcm124-11642.jpg?v=3)
![img_pfi-monitoring-carousel-1](/ro/Images/kone-monitoring-solutions-951x535_tcm124-18660.jpg?v=5)
![img_pfi-monitoring-carousel-2](/ro/Images/Monitoring-solutions-carousel-opt-1_951x535_tcm124-25932.jpg?v=3)
![img_KONE_Residential_Flow_FM_1_1070x730](/ro/Images/KONE_Residential_Flow_FM_1_1070x730_tcm124-86319.jpg?v=1)
![img_KONE_Feat_Media_Screen_Maintenance-Landscape-025_1070x730](/ro/Images/KONE_Feat_Media_Screen_Maintenance-Landscape-025_1070x730_tcm124-86318.jpg?v=1)
Având informațiile critice și în timp real despre echipament în vârful degetelor, puteți să luați decizii mai bune și să asigurați nonstop un flux de persoane lin și în siguranță. KONE E-Link™ și KONE 24/7 Connected Services vă mențin informat și asigură cea mai bună disponibilitate posibilă, pe parcursul întregii durate de viață a echipamentului ascensorului și al scării rulante.
Cu KONE E-Link, puteți monitoriza toate ascensoarele și scările rulante dintr-un singur loc, pentru a avea o imagine în timp real a stării echipamentului, a cererii, a performanţelor privind traficul și a disponibilității.
Cu KONE 24/7 Connected Services, puteți să vă asigurați că ascensorul funcționează perfect, chiar înainte de a deschide clădirea pentru întreprinderi. Serviciul este disponibil din faza de predare a clădirii, pentru a garanta că totul decurge lin, oferindu-vă o imagine de ansamblu clară a stării echipamentului și permițându-vă să profitați de serviciile de întreținere preventivă încă din primele etape ale ciclului de viață.
Citiți mai multe despre 24/7 Connected Services pentru întreținere
Vă rugăm să completați formularul, iar noi vă vom contacta cât mai repede cu putință, în vederea soluționării cerințelor dumneavoastră.