Menținând în funcțiune roțile societății

Menținând în funcțiune roțile societății

Pandemia de COVID-19 a forțat omenirea să-și regândească fiecare aspect al vieții, inclusiv modul în care trăiesc, în care lucrează și în care se destind. Acțiunile și comunicațiile KONE eficiente și oportune ne-au adus recunoașterea în aceste momente de criză.

31 august 2020

Lumea vorbește despre un eveniment produs o dată-n viață, care le modelează viața. Pentru mulți dintre noi, probabil că acest eveniment va fi pandemia COVID-19. Pentru combaterea virusului, țări întregi s-au oprit din mers, impunând restricții severe privind deplasările și călătoriile. În cadrul acestui proces, serviciile care, de obicei, aveau un caracter subteran au ajuns în lumina farurilor.

Un exemplu bun îl reprezintă întreținerea ascensoarelor, a scărilor rulante și a benzilor rulante automate. Când v-ați gândit ultima oară la rolul pe care îl joacă în menținerea în funcțiune a societății? De la spitale, aeroporturi și stații de metrou la clădirile de apartamente înalte, aceste mașinării neobosite și adeseori ignorate sunt vitale pentru menținerea în mișcare a oamenilor și a bunurilor - aspecte care au devenit critice în timpul pandemiei.

img_KONE-Keeping-society-running-02

„Unul dintre cele mai vizibile segmente de clienți din timpul acestei crize a fost cel al spitalelor, mai ales cele care tratează pacienții de COVID-19”, spune Tomio Pihkala, EVP pentru New Equipment Business de la KONE. „Orice întârziere s-ar putea dovedi dezastruoasă, așa că trebuie să ne asigurăm că ascensoarele acestora funcționează la performanţele de vârf. Am furnizat echipament de protecție personală (PPE) special și complet pentru tehnicienii noștri, pentru a ne asigura că sunt în siguranță și că reușesc să mențină în funcțiune aceste clădiri.”

Mergând mai departe

Într-un moment în care populația din diverse părți ale lumii stă înăuntru, fiind nesigură în ceea ce privește furnizarea și viteza anumitor servicii, angajații de la KONE se asigură că utilizatorii echipamentelor sale se pot deplasa în clădiri și în jurul acestora. În multe cazuri, tehnicienii au fost sărbătoriți, în timp ce se ocupau de menținerea în funcțiune a echipamentelor.

„Una dintre istoriile mele preferate se referă la un tehnician de teren din India, care a fost întâmpinat cu aplauze într-un complex de apartamente, când a apărut, îmbrăcat cu echipamentul de siguranță, pentru a pune din nou în funcțiune ascensoarele clădirii”, spune Pihkala. „Această criză a evidențiat, într-un mod foarte acut, importanța misiunii noastre, de a îmbunătăți fluxul vieții urbane.”

img_KONE-Keeping-society-running-03

Pentru a onora și a sărbători realizările lucrătorilor săi din întreaga lume, KONE a realizat o serie de secvențe video, care le-au permis angajaților din diverse zone geografice să-și înregistreze ziua, arătând cum au reușit să se adapteze la viața și la munca din timpul pandemiei.

„Am văzut cum angajații KONE depun eforturi suplimentare pentru a servi clienții și a menține echipamentul în funcțiune. Aceasta a fost io inspirație imensă”, spune Pihkala. „Dorim să arătăm lumii ce fac oamenii noștri și experiența lor, făcând vizibile contribuțiile lor.”

Comunicarea este esențială pentru o înțelegere reciprocă

Comunicarea eficientă, subliniază Pihkala, este esențială în timpul unei crize. El susține că aceasta este cheia pentru a ajuta angajații KONE să aibă inițiativă și să se concentreze asupra sarcinilor importante, de a menține în funcțiune echipamentul clienților și serviciile, pe timpul pandemiei.

„Fiecare trebuie doar să știe ce se întâmplă. De asemenea, este important să se furnizeze informații bazate pe fapte și fiabile, atunci când se vântură atâtea feluri de știri”, spune Pihkala. „Așa că ne-am concentrat mult asupra comunicării zilnice și consecvente cu diverșii acționari. De fapt, s-ar putea spune că am comunica prea mult. Dar, avantajul este că reușim să realizăm o înțelegere reciprocă privind situația noastră și să luăm decizii colective, rapid și eficient.”

Siguranța este principala prioritate pentru KONE, un aspect care a căpătat semnificații și dimensiuni noi în timpul pandemiei. Pe lângă faptul că menține echipamentul clienților în starea de funcționare sigură, KONE a furnizat și sprijin și servicii suplimentare, cum ar fi soluție de întreținere predictivă bazată pe cloud, KONE 24/7 Connected Services, pentru acei clienți care operează unități critice, cum ar fi spitalele.

img_KONE-Keeping-society-running-04

De asemenea, KONE și-a folosit rețeaua vastă de externalizare globală pentru a garanta că angajații care lucrează pe teren, întreținând, reparând și instalând echipamente, au echipamentul de protecție necesar pentru a fi în siguranță, atât ei, cât și clienții KONE. De asemenea, a făcut diverse aranjamente pentru a asigura distanțarea fizică, totodată permițându-le angajaților să lucreze de la distanță, rămânând totuși conectați cu colegii și clienții.

Pe măsură ce trec lunile, situația de pandemie nu pare decât să fluctueze, societățile fie încercând redeschiderea, fie introducând măsuri pentru a o face posibilă. Pe parcursul acestora, KONE se concentrează asupra asigurării unei reveniri în siguranță la spațiile partajate. În acest scop, KONE a introdus o gamă de soluții pentru a face clădirile mai sigure, din perspectiva sănătății publice, prin elemente precum balustradele scărilor rulante care se dezinfectează singure, sistemele de purificare a aerului pentru ascensoare și planificarea inteligentă a fluxului de persoane, pentru a ajuta la menținerea distanțării fizice, în timpul interacțiunilor în spații comune.

„Strategia noastră este să facem mai mult decât se așteaptă de la noi”, spune Pihkala. „În plus, lucrăm îndeaproape cu autoritățile, pentru a ne asigura că serviciile vitale nu sunt întrerupte și am ajutat la conceperea unor modalități prin care domeniile cu prioritate înaltă să poată fi redeschise în siguranță. Sunt foarte încântat să observ că am beneficiat de recunoaștere din diverse părți și că, în multe țări, suntem considerați un reper în ceea ce privește siguranța.”

CITIȚI MAI MULTE

Folosirea tehnologiei cloud pentru a menține operaționale unitățile esențiale pe timp de criză
Concentrarea asupra clientului, pentru a răzbate prin COVID-19
Programul de educație și bunăstare a copiilor sprijină copiii dezavantajați, pe timpul pandemiei
Privind dincolo de pericol, pentru a vedea oportunitățile din perioada crizei
Regândirea modului în care trăim, lucrăm și ne distrăm în orașe
Soluții pentru o nouă normalitate urbană, mai sănătoasă
Îngrijirea corectă la momentul oportun
Eticheta în ascensor pentru a rămâne sănătos
O mână de ajutor pentru copiii defavorizați din întreaga lume

Partajați această pagină

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în timpul navigării pe site-ul nostru. Dacă sunteți bine cu acest lucru și acceptați toate cookie-urile, trebuie doar să faceți clic pe butonul „Accepta”. De asemenea, puteți consulta declarația noastră de confidențialitate..