Why happy workers make for happy customers

Partajați această pagină

Care este secretul pentru a construi o cultură de companie excelentă?

Studiile desfășurate de-a lungul anilor, au arătat că firmele cu angajați implicați și fericiți, au o colaborare îmbunătățită cu clienții. Întrucât KONE este din nou desemnată de Forbes ca fiind unul dintre cei mai buni angajatori din lume, analizăm ce face o cultură de companie excelentă și cum ajută aceasta reușește să aducă zâmbetul pe fețele colegilor și clienților noștri deopotrivă.

Ce leagă un tehnician de service KONE din America de Nord, un director de sucursală din Orientul Mijlociu și un specialist în cercetare și dezvoltare la sediul nostru din Kunshan, China?

Răspunsul este cultura KONE, o cultură unică și puternică, care ghidează modul în care cei 60.000 de angajați ai noștri lucrează împreună, cum văd lumea și cum pun clienții noștri în centrul a tot ceea ce facem.

Cultura noastră ne înrădăcinează în valori comune și încredere reciprocă - vitale pentru a naviga prin incertitudinile și provocările lumii, în timp ce interacționăm în fiecare zi cu jumătate de milion de clienți și deplasăm aproximativ un miliard de oameni.

Pentru anul 2023, revista Forbes a clasat din nou KONE ca fiind unul dintre cei mai buni angajatori din lume, plasându-ne în primele 700 de companii globale, pe baza sondajului din acest an realizat în rândul a 170.000 de angajați din 55 de țări.

În parteneriat cu cercetătorii de piață Statista, Forbes a solicitat recomandări și informații de la angajații unor companii și instituții multinaționale. Respondenții au fost întrebați dacă și-ar recomanda compania lor familiei sau prietenilor și dacă și-ar evalua angajatorul în funcție de criterii precum dezvoltarea talentelor, diversitatea și mândria față de produsele sau serviciile oferite de companie.

Suntem deosebit de mândri de această distincție și o vedem ca pe un semn că reușim să ne atingem primul nostru obiectiv strategic, acela de a face din KONE un loc de muncă plăcut. Oamenii noștri talentați și străluciți sunt cea mai mare bogăție a noastră și credem că lucrătorii fericiți fac clienții fericiți.

Așadar, ce contribuie la construirea unei culturi de companie câștigătoare?

Un sondaj realizat de Forbes în rândul a 170.000 de angajați ai unor companii globale din 55 de țări a clasat din nou KONE ca fiind unul dintre cei mai buni angajatori din lume.
Un sondaj realizat de Forbes în rândul a 170.000 de angajați ai unor companii globale din 55 de țări a clasat din nou KONE ca fiind unul dintre cei mai buni angajatori din lume.

Cu toții avem un rol de jucat

Cultura KONE este creată de fiecare dintre noi, în lucrurile pe care le facem pentru a ne sprijini clienții și colegii, precum și în acțiunile care îi inspiră pe cei din jurul nostru și care fac din organizație, un loc mai bun.

Cultivarea unei culturi incluzive în cadrul familiei KONE, răspândită în peste 60 de țări, nu este o întâmplare. Dezvoltarea culturală la KONE înseamnă un angajament continuu cu 60.000 de angajați, colectarea de date pentru a lua decizii și a face corecții în cunoștință de cauză și urmărirea performanțelor în raport cu obiectivele strategice.

Analiza culturii KONE a scos la iveală faptul că unele dintre obiceiurile și comportamentele care susțin sentimentul de implicare al angajaților sunt deschiderea și încrederea, încurajarea comunicării și inovarea condusă de angajați.

Ideile strălucite prind viață atunci când facem eforturi pentru a ne implica reciproc, pentru a ne împărtăși procesele, pentru a discuta și a învăța din greșeli.

La baza culturii KONE se află dorința de a fi cu adevărat incluzivă și de a da spațiu vocilor diferite. "Diversitatea și incluziunea sunt bune pentru afaceri", explică Susanne Skippari, vicepreședinte executiv al KONE pentru oameni și comunicare. "Aduce o gândire mult mai largă și o sursă mai bună de idei și puncte de vedere."

A rămâne curios, a învăța de la alții și a întreba mai des "de ce" sunt acțiuni simple pe care le putem practica cu toții și care pot duce la acțiuni mai mari. "Lucrăm din greu pentru a construi o cultură de responsabilizare și incluzivă la KONE", spune Skippari. "Într-o cultură incluzivă, oamenii se simt în siguranță să vorbească despre orice, să pună întrebări și să-și expună punctele de vedere, iar acest lucru ne ajută să devenim o companie mai bună atât pentru angajați cât și pentru clienții noștri."

Un alt element crucial este accentul pus pe dezvoltarea personală și profesională constantă.

Incluziunea, împuternicirea și încrederea reciprocă între angajații noștri - cel mai valoros activ al nostru - sunt doar câteva dintre caracteristicile care, în opinia noastră, contribuie la construirea unei culturi câștigătoare.
Incluziunea, împuternicirea și încrederea reciprocă între angajații noștri - cel mai valoros activ al nostru - sunt doar câteva dintre caracteristicile care, în opinia noastră, contribuie la construirea unei culturi câștigătoare.

Secretul succesului cu clienții

Cultura noastră deține cheia construirii unei experiențe excelente pentru clienți, iar aceasta începe cu partea de ascultare. Poate că ne cunoaștem bine clienții, dar prioritățile și punctele lor de durere pot fi încă o surpriză.

De aceea, începem întotdeauna prin a-i încuraja pe clienți să ne transmită cum funcționează afacerea lor și care sunt prioritățile și obiectivele lor. Această practică simplă nu numai că ne ajută să construim puntea de legătură între prioritățile clientului și modalitățile KONE de a le sprijini, dar este, de asemenea, vitală pentru a ajunge mai repede la soluțiile potrivite fiecărei afaceri.

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în timpul navigării pe site-ul nostru. Dacă sunteți bine cu acest lucru și acceptați toate cookie-urile, trebuie doar să faceți clic pe butonul „Accepta”. De asemenea, puteți consulta declarația noastră de confidențialitate..